Meil on TASUTA parkimine

Ostukorv

Teie ostukorv on tühi

1.ÜLDSÄTTED

1.1. Käesolevad Image Skincare Eesti e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Image Skincare Eesti e-poest ostmisel internetiaadressilt https://mirjaana.ee/. Kauba müüja on Mirjaana OÜ (edaspidi: müüja), aadress Harju maakond, Viimsi vald, Muuga küla, Kordoni tee 23, 74004, registrikood 14232748, telefon +372 5661 9682, e-posti aadress jaanika.palmik@gmail.com. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel Mirjaana e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://imageskincare.ee/muugitingimused. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.

1.3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

1.4. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

2. KAUBA HIND, TELLIMUSE ESITAMINE, MAKSEVÕIMALUSED

2.1. Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures.

2.2. Kõik Mirjaana e-poes müüdavate kaupade hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

2.3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

2.4. Tellimusi saab e-poes esitada kas külalisena või kliendina sisse logides.

2.5. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

    • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.6 Mirjaana OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Mirjaana OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

2.7. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest müüja arvelduskontole.

2.8. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.

2.9. E-poe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

2.10. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. KOHALETOIMETAMINE

3.1. Kaupa saab tellida Eesti siseselt SmartPOSTi, Omniva või DPD pakiautomaati või SmartKULLERi või Omniva kulleriga kliendi poolt määratud aadressile.

3.2. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 5-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

3.3.  KAUBA KÄTTESAAMINE PAKIAUTOMAADIST

3.3.1. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud SmartPOSTi või DPD pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 4 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 60 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

3.3.2 Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud Omniva pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 5 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 80 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

3.3.3. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.

3.3.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.

3.3.5. Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud. Müüja tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates hetkest kui kaup on jõudnud tagasi müüjale või ostja on esitanud tõendi, et tagastatav kaup on üle antud vedajale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

3.4. KAUBA KÄTTESAAMINE KULLERIGA

3.4.1. Valides kauba kohaletoimetamiseks SmartKULLERi lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 8 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 150 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

3.4.2. Valides kauba kohaletoimetamiseks Ominiva kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 10 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 200 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

3.4.3. Kauba üleandmise täpse aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.

3.4.4. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud. Müüja tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates hetkest kui kaup on jõudnud tagasi müüjale või ostja on esitanud tõendi, et tagastatav kaup on üle antud vedajale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

3.5. KAUBA KONTROLL

3.5.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.

3.5.2. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüjat. Teavitusele tuleb lisada foto või video millel on jäädvustatud vale või defektne kaup ning defekti ulatus.

3.5.3. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

4. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED 

4.1. Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

4.1.1. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

4.2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

4.3. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

4.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus. Taganemisavalduse vormi leiab siit. Taganemisavaldus tuleb saata e-posti aadressile jaanika.palmik@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kätte saamisest.

4.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

4.6. Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest või esitama tõendi e-posti aadressile jaanika.palmik@gmail.com, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

4.7. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates hetkest kui kaup on jõudnud tagasi müüjale või ostja on esitanud tõendi, et tagastatav kaup on üle antud vedajale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.8. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

4.9. Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

5. OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

5.1. Müüja kasutab kliendi poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Müüja edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

5.2. Müüja saadab kliendile uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

5.3. Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

6. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE

6.1. Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile jaanika.palmik@gmail.com või helistada telefonil: +372 5661 9682.

6.2. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

6.3. Pretensiooni esitamiseks palume pöörduda e-posti teel aadressile jaanika.palmik@gmail.com. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

6.4. Müüja vastab ostja esitatud kaebusele kirjalikult e-maili teel 14 päeva jooksul.

6.5. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

6.6. Kui müüja poolt müüdud kaubal on puudused, mille eest vastutab müüja siis parandab või asendab müüja puudustega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

6.7. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

6.8. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda (Pronksi 12 Tallinn 10117, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12 Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr

dfs